16 Nisan 2011 Cumartesi

KIZIMA...

Dünyaya gelişinin daha doğrusu dünyama gelişinin üzerinden on sene geçmiş ve ben bu sürenin nasıl bu kadar çabuk geçtiğine hala inanamıyorum.Seninle ilgili herşeyi çok net hatırlarken şimdi belki hayatında olup biten bazı şeyleri kaçırıyorum.Yanında olmadığım her an aslında daha bir benliğimde olduğunu bilerek büyü lütfen...


Hayatımda olduğun , beni ben yaptığın , yaşadığım her güne şükretmeme sebep olduğun için teşekkür ederim yavrum.Minicik ellerinle dokunduğun annene şimdi kocaman yüreğinle dostluk arkadaşlık ediyorsun.Mutlaka her anne çok şanslıdır ama sen beni bir farklı kılıyorsun.Hayatta belki çok az şey oldum ama en önemlisi anne oldum sayende hem de dünyalar güzeli bir kız çocuk annesi...


Ben doğmana , sen yaşamama vesile oldun bebeğim.Şimdi yüreğimin en derininden gelen coşkuyla söylüyorum ki


İyi ki doğdun güzel kızım


İyi ki doğurmuşum seni


Yaşam boyu hep iyilikler çıkarsın rabbim karşına


Ömrün uzun bahtın açık olsun meleğim


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN




ANNEN